måndag 2 september 2019

Sorry för dålig uppdatering

Sorry.. men ja nu ska ni få förklaringen.

Jag hade ju ultraljud var 14 dag, och allt har hela tiden sätt bra ut med killarna. Har ju inte heller haft den bästa graviditet överhuvudtaget, men inte trodde jag detta.

Jag har haft förvärkar inte några veckor men inte tänkt att åka in för dem gör ändå inget. I v 29+4 så bestämde jag mig för att ringa förlossningen och fråga och hon tyckte jag skulle komma in på en kontroll..
Jo en kontroll.

När jag väl kommer in så får jag snabbt hjälp och dem kollar mig och säger du är öppen 3 cm, jahapp. Lite tidigt för killarna att titta ut så det gjorde allt i sin makt för att stoppa förlossningen och gav medicin in i mitt blod direkt till killarna för deras lungor skulle utveckla snabbare. Kom in vid 11:00 tiden och öppnade mig bara mer och mer och kom aldrig hem med tanke på jag öppnat mig så mycket.
Kanske tur för att vid 03:30 så hade jag öppnat mig till 7 cm, och då sa dem tyvärr men vi kan inte göra mer och dina killar vill verkligen ut.
04:00 fick jag åka till operation för akut kejsarsnitt för att Adrian tyckte att han skulle ligga i säte.

Den 18/8-2019 05:05 kom maximilian och 05:06 kom Adrian till världen..

Dessa killar har verkligen förändrat vårat liv till något bra. Hade aldrig kunnat önska mig något bättre.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar