torsdag 20 juni 2019

Vecka 22 😍

... bebisarna vÀxter.

Jag har försökt skriva detta inlĂ€gget ett tag nu. Men dem rör sig och hĂ„ller igĂ„ng sĂ„ kan inte sitta,ligga eller stĂ„.. Har sĂ„Ă„Ă„ ont i rygg och hela kroppen. 

Men M och A vĂ€xter och knackar. Jag har ocksĂ„ börjat med att kĂ€nna deras rörelser och sparkar, vilket Ă€r skönt. 

Denna graviditet har inte varit lĂ€tt i alla dagar men Ă€lskar mina pojkar och lĂ€ngtar tills dem Ă€r hĂ€r hos oss och jag istĂ€llet fĂ„r ha dem pĂ„ mitt bröst istĂ€llet för i magen. Vill se gĂ€rna kĂ€nna pĂ„ dem hela tiden. 😍



Önskar bara att er gammelmormor hade fĂ„tt trĂ€ffa er och lĂ€ngtar efter er lika mycket men vet om att hon kommer att titta ner pĂ„ er och vaka över er tillsammans med er farfar som inte heller fĂ„r uppleva er tillsammans med oss. 
Han fĂ„r inte glĂ€dja den heller med oss som hade varit sĂ„ underbart. Önskar bara att dem ser er och vet redan hur ni ser ut. 


ha en bra dag alla vĂ€nner och ni andra fĂ„r ha det som ni vill för er skiter jag i om ni mĂ„r bra 😖


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar