fredag 7 juni 2019

Vecka 20

... SORRY för dålig uppdatering..

Ska försöka att bli lite bättre på att uppdatera men inte lätt i alla lägen. 
Haft väldigt mycket problem genom hela graviditeten. SÅ trött att jag nästan bara vill trycka på magen och hoppas att det kommer ut redan fast jag vet att det är alldeles för tidigt för dem att titta ut. 

Varit väldigt mycket sjukhuset besök in och ut, till och med legat in en helg för dropp då jag fick vätskebrist och näringsbrist. 


Men har fått tabletter som verkligen verkar hjälpa mot illamående plus att jag fått järntabletter också mot mitt järn. tråkigt men allt för barnen. 
Men just nu mår jag verkligen bra förutom alla andra problem jag har. fått blåmärken och mitt högra ben svullnade upp utan att dem vet varför så satt på sjukhuset i typ 8 timmar i förrgår  UTAN mat  då dem inte gav mig något för läkaren kom till mig kl 3 på natten. Dem kunde inte ens komma in och säga att där fanns mackor ute. 



Men nu tänkte jag faktiskt sluta där. Ni har ni fått en lite uppdatering på hur det är och varför dålig uppdatering.

Ha det bra så länge.. :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar